Grad Zagreb i okolica dobili su svoje prvo izdanje svjetskog gastronomskog vodiča Gault&Millau Croatia – Zagreb i okolica/and surroundings 2022. Promocija je održana u ponedjeljak, 7. veljače, uz svečanu dodjelu priznanja chefovima najboljih zagrebačkih restorana.

Tako je, po prvi puta u povijesti, objavljeno dvojezično (hrvatsko/englesko) izdanje vodiča koji sadrži recenzije i fotografije 100 restorana, konoba, zalogajnica, POP lokala i slastičarnica Zagreba i okolice. Taj široki raspon uvrštenja ugostiteljskih objekata temelji se na GM motu „luksuz je u kvaliteti, a ne u cijeni“.  

Promocija vodiča završena je u svečanom tonu jer su proglašeni i najbolji chefovi Zagreba. To su redom: Chef Tvrtko Šakota – NAV, Chefica Ana Grgić – Zinfandel’s i Le Bistro, Chef Matija Bogdan – ManO, Chef Hrvoje Kroflin – ManO2, Chef Bruno Vokal – Noel, Chef Marin Rendić – Bistro Apetit by Marin Rendić, Chef Ivo Sučević – Dubravkin put, Chefica Vesna Miletić – Tač, Chef Stipan Iličić – Balon, Chef Matija Bregeš – Baltazar,  Chef Filip Horvat – TheAtrium by Filho    

Gastronomski vodič Gault&Millau

Podsjećamo, Gault&Millau jedan je od 2 najrelevantnija gastronomska vodiča na svijetu te jedan od najjačih brandova na međunarodnoj gastronomskoj sceni. Pokrenut 1965. u Francuskoj, vodič danas izlazi u dvadesetak zemalja. Posebno je poznat u Austriji, Njemačkoj, Belgiji, Nizozemskoj, Švicarskoj, Sloveniji i dalekom Japanu.

Vodič uživa veliki ugled među putnicima i turistima, ljubiteljima dobre hrane, koji s punim povjerenjem slijede njegove preporuke. Znaju da je riječ o nezavisnim, vjerodostojnim recenzijama anonimnih ocjenjivača koji posjećuju restorane i plaćaju svoje račune kao i svi ostali gosti. Njihov je glavni zadatak da korisnicima vodiča predoče ono što ih čeka u određenom ugostiteljskom objektu.

Dobri poznavatelji lokalne gastronomske scene, hrane i terroira, prošli su GM obuku te restorane ocjenjuju prema detaljno razrađenoj metodologiji jedinstvenoj za sve zemlje u kojima vodič izlazi. Restorani smatraju da su ocjene, odnosno kuharske kape (toques), koje dodjeljuje GM znak prestiža. Posjetiteljima restorana prepoznatljive žute GM naljepnice jamče provjerenu kvalitetu jela i usluga.

Vodič je dostupan u prodaji od utorka, 8. veljače na prodajnim mjestima Tisak media i kioscima Tiska.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)