Kako nam se čini, ovogodišnji Dan zaljubljenih nećete provesti u nekom prepunom, fancy restoranu uz svijeće. Pa što! Nekako nam se čini da je to ionako najlakši, siguran izbor, iako se povodom Valentinova proda i najviše ruža, nakita, raznih čokolada i bombonijera.
Poznajete li dovoljno svog partnera da biste ga mogli iznenaditi savršenim paketom neke nove kozmetike? Usudite li se uopće napraviti nešto tako kada je riječ o njemu? Kako bismo vam olakšali ovoga puta, za njega smo odabrali liniju Ginepro Nero koja se brine o koži svakog muškarca i „mazi“ ju svojim sastojcima. Nije slučaj da se bobice smreke zovu „coccole“ (tal. „zagrljaji“) pa baš nekako i odgovara valentinovskom poklonu.
Parfem obogaćen notama smrekinih bobica, gorke naranče, elema, cedrovine i sumatrin benzoina, svojim sastojcima daje energiju. Muževan miris, hrabar i odlučan, idealan za svakodnevno nanošenje.
Savršena kombinacija idealna za njegu tijela i kose u jednom šamponu za tuširanje koji ostavlja mirisan i muževan trag. Energizira vašeg muškarca na kraju stresnog dana, njeguje i čisti te tonificira i pročišćuje kožu.
Visoko učinkovit dezodorans u losionu obogaćen drvenastim i citrusnim notama crne smreke. Osim brojnih sati svježine za čak i najaktivnije i najdinamičnije muškarcima, ovaj dezodorans omogućuje svu zaštitu koju hidrolizirani crni sezam poklanja koži.
Pjena za brijanje priprema lice, tonificira kožu zahvaljujući ekstraktima crne smreke i crnog kima ostavljajući kožu svježom i spremnom za britvicu.
Muževan i odlučan miris losiona nakon brijanja osigurava koži lica potrebnu svježinu i hidrataciju. Aktivni biljni sastojci u kombinaciji s destiliranom vodom crne smreke i uljem crnog kima djeluju u sinergiji kako bi ublažili epidermu lica i vrata te pružili intenzivnu hidrataciju sprječavajući svaki osjećaj nelagode.
Nježan i mirisan sapun ispunjen tonificirajućom nijansom crnog kima i crne smreke, kao i apsorbirajuća svojstva vulkanske gline i notama. Prostorijama daje izrazitu svježinu koja traje.
L’ERBOLARIO
Brand L’Erbolario potječe od drevnog pojma ‘erborare’, koji znači: skupiti biljke u poljima u svrhu izučavanja njihovih ljekovitih svojstava. Upravo to je radila obitelj Franca Bergamaschija, osnivača tvrtke L’Erbolario. Polazna točka u proizvodnji prirodne kozmetike bili su obiteljski recepti, testirani i poboljšani eksperimentiranjima i istraživanjima. U više od 40 godina poslovanja, L’Erbolario je u svoj tim uključio široki spektar stručnjaka: travara, biologa, farmaceuta, kozmetologa, liječnika i kemijskih inženjera. L’Erbolario je prisutan u 42 zemlje i na 5500 prodajnih mjesta od čega je u Hrvatskoj već 25 godina u ekskluzivnom zastupstvu i distribuciji Medike, brand dostupan u više od 700 ljekarni.