Fjallraven

Sustainable Brand Index™ drugu je godinu zaredom ocijenio Fjällräven brendom koji najviše brine o održivosti u Švedskoj, i to u kategoriji „Odjeća i moda – brend“

Fjällräven je tako ponovio uspjeh iz 2020. godine. Njegov sestrinski brend Naturkompaniet isto je priznanje dobio u industriji “Odjeća i moda – trgovine”. Oboje su dio grupe Fenix ​​Outdoor.

Sustainable Brand Index™ najveća je europska studija o održivosti, s 58.000 potrošača u osam zemalja koji procjenjuju preko 1.400 brendova u 35 industrija. Provodi se svake godine od 2011. godine i pokazuje kakva je percepcija brenda po pitanju održivosti.

Christiane Dolva Törnberg, voditeljica sektora održivosti u Fjällrävenu, izrazila je zadovoljstvo što ljudi i dalje prepoznaju napore brenda. „Oduševljeni smo što se Fjällräven doživljava kao lider po pitanju održivosti među brendovima u svojoj industriji. Rezultat je to napornog rada koji smo uložili kako bismo postali bolji. Održivost za nas nije zaseban koncept, već princip koji je u potpunosti integriran u sve što radimo. Vjerujemo da djela govore više od riječi, pa je zahvalno vidjeti da potrošač prepoznaje naporan rad i napredak koji postižemo“ – naglašava Christiane.

S željom da ostane lider po pitanju održivosti među outdoors brendovima, Fjällräven proizvodi izdržljivu, funkcionalnu i bezvremensku opremu. Ona potiče ljude da više vremena provode u prirodi. To je okosnica pristupa brenda razvoju proizvoda, uključujući istraživanje, dizajn i proizvodnju.

Primjerice, Fjällräven daje prednost upotrebi recikliranih, organskih i obnovljivih materijala. Od 2015. svi proizvodi koriste metode impregnacije bez fluorougljika. Ttkanina G-1000 – osnovna  tkanina brenda –  izrađena je od recikliranog poliestera i organskog pamuka. Dobrobit životinja i društvena odgovornost također su u prvom planu aktivnosti brenda koji je prepoznat kao lider po pitanju održivosti i zbog sveobuhvatnog, etičnog i transparentnog pristupa proizvodnji vune.

O Fjällrävenu

Åke Nordin utemeljio je Fjällräven 1960. godine u svom podrumu u gradu Örnsköldsviku u sjevernoj Švedskoj. Danas je ova bezvremenska, funkcionalna i izdržljiva oprema za boravak u prirodi poznata u cijelom svijetu. Može se pronaći u više od 30 zemalja. Fjällrävenova ponuda obuhvaća odjeću za boravak u prirodi i modne dodatke za muškarce i žene, kao i ruksake, šatore i vreće za spavanje. Fjällräven na prvo mjesto stavlja odgovorno ponašanje prema ljudima, životinjama i prirodi. Potiče interes za aktivnim životom te aktivnostima na otvorenom. Tvrtka je pokrenula i dva popularna događanja u prirodi, Fjällräven Classic i Fjällräven Polar, koja privlače tisuće sudionika svake godine.

Fjällräven proizvodi u Hrvatskoj su dostupni unutar trgovina Iglu Šport (Zagreb, Rijeka, Starigrad Paklenica), ShoeBeDo poslovnicama diljem Hrvatske te na web-stranici.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)