dom

Jeste li razmišljali na koji način televizor može unijeti atmosferu u vaš dom?

S vremenom sve više shvaćamo da je dom najvažnije mjesto udobnosti i sigurnosti koju nam pruža. Upravo zato ga nastojimo unaprjeđivati i učiniti našom malom oazom mira. Od sitnih detalja za uređenje doma poput mirisnih svijeća ili ukrasnih vaza, do velikih statement komada poput udobne sofe ili mekanog tepiha. Svaki taj komad je bitan i utječe na ugođaj želimo stvoriti u prostoriji.

Iz mjeseca u mjesec upoznajemo se s novim trendovima kada je u pitanju uređenje doma. To se većinom odnosi na poželjne boje, nove kolekcije zanimljivih proizvoda ili DIY projekte. No, vrlo često zaboravljamo na jedan važan aspekt našeg doma. Upravo on može imati važnu ulogu u oblikovanju stila i ugođaja kojeg želimo, a to je tehnologija. Osim funkcionalnosti, sve se više obraća pozornost na dizajn. Važne su i napredne mogućnosti kućanskih uređaja, bez obzira radi li se o kuhinjskim aparatima ili neizostavnom TV uređaju.

Dodatna vrijednost tehnologije

Prema istraživanju [1] tvrtke TP Vision, gledanje televizora i dalje je jedna od naših omiljenih aktivnosti. Prosječno ga gledamo 207 minuta (3,5 sata) dnevno. Kada uzmemo u obzir slobodno vrijeme koje provodimo doma, tu se zaista ne radi o maloj brojci, stoga kada je u pitanju odabir televizora moramo uzeti u obzir cjelokupnu kvalitetu, od performansi i dizajna do dodatnih vrijednosti koje određeni uređaji pružaju.

Daljnji rezultati spomenutog istraživanja o ponašanju potrošača i korisnika televizora potvrđuju važnost ove tehnologije te pokazuju da kućanstva u prosjeku posjeduju dva TV uređaja. Isto tako, više od polovice ispitanika želi da njihov TV uređaj bude na istaknutom mjestu u dnevnom boravku. To je najpopularnije mjesto za televizor u svim zemljama (82,2 %). Međutim, mnogi imaju i dodatni uređaju u spavaćoj sobi ili čak kuhinji.

Najnoviji trendovi i rješenje za svako okruženje

Pomoću pravilno odabranog modela televizora moguće je u potpunosti promijeniti ugođaj određene prostorije. Ovisno o odabranom modelu, naglasak se može staviti na klasiku, urbanost, luksuz ili futurizam. Bez obzira na to tražite li novi statement komad za dnevni boravak, manji zaslon za gledanje u kuhinji ili stilski i minimalistički dizajn za spavaće sobe, nove serije Philips TV uređaja nadahnute su najnovijim trendovima i nude rješenje za svako okruženje. Kako bi udovoljili svima, televizori su dostupni u različitim veličinama, te nude širok raspon naprednih značajki. A samo neke od značajki koje vrijedi spomenuti kada su u pitanju najnoviji modeli su izvrsne performanse slike i zvuka s istaknutim europskim dizajnom, Ambilightom i najnovijim sustavom OS Android TV 10 za potpuno i jedinstveno iskustvo gledanja.

Europski dizajn i Ambilight tehnologija

A kada je u pitanju uloga televizora u uređenju prostora, ističu se zbog dvije važne značajke – dokazano izvrstan europski dizajn i Ambilight tehnologija. Doživljaj potpunog uranjanja u omiljene TV emisije važan je za mnoge. 35% ispitanika prilagođava osvjetljenje, dok 32,4% uz sebe ima grickalice i pića kako bi si omogućili najbolji doživljaj. A osim izvrsne kvalitete slike i zvuka, Ambilight tehnologija omogućuje potpuno uranjanje u omiljeni sadržaj, ali i kreiranje željenog ugođaja u prostoriji. Ambilight tehnologija podrazumijeva korištenje dinamičnih svjetlosnih efekta koji prostoriju mogu ispuniti toplom svjetlošću. Inteligentne LED diode iza rubova zaslona emitiraju boje sa zaslona na zid u stvarnom vremenu te iskustvo igranja igrica, slušanja glazbe, gledanja filmova ili sportskog sadržaja, ali i sam dom – podižu na novu razinu.

Novi Philips TV uređaji s četverostranom ili trostranom Ambilight tehnologijom bit će dostupni u drugom kvartalu 2021. godine. Već unaprijed znamo da se radi o vrhunskim i unaprijeđenim  višenamjenskim modelima OLED 806 i 856, 9636 i 9506 Premium MiniLED TV koji imaju novu MiniLED tehnologiju za ostvarivanje posebnog iskustva kao u kinu, te 9206 Premium 100Hz DLED TV & Philips 8506 Performance Series DLED TV s kojima se dobiva izvrsna vrijednost za uložena sredstva.

Ako ste ljubitelj tehnologije pročitajte i o najnovijim modelima slušalica.

Pratite novosti i putem @TPVision Twittera, @philipstelevision Instagrama ili @PhilipsTV Facebooka


[1] Istraživanje provedeno na korisnicima televizora – izrađena od strane istraživačke agencije PanelWizard za TP Vision. Istraživanje je provedeno među grupom od 6.110 ispitanika iz šest različitih zemalja (Nizozemska, Njemačka, Francuska, Španjolska, Italija i Poljska). Želite znati više? Pogledajte detalje za kontakt u nastavku.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)